Viestiketju: Formula offroad?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.06.2009, 22:45
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Mut jos olis Suomessa useampia kisoja ja "leppoisemmille" peleille, niin kuka tietää tuleeko niihin autoja?

Tuntuu vaan nykyään olevan, että pitää olla 2 vinssiä ja läppäri ja ajetaan pelkkää suunnistusta.....ei uskalleta lähtee ees TMK trialia koittaan leikkimielellä, eikä ole VooDoolle mikään kuitti, vaan niille muille ratin taputtelijoille
Kyllä mä uskon, että jos ajettais vähän samankaltaisia "leikkikisoja" missä Jarrukin oli joskus sillä hirv..., eiku siis vihreellä blaaaazerilla, niin osanottajia tulis.
Enkä siis kaipaa mitään jossain vaiheessa huhupuheissa kehiteltyä ns. SUOMI-luokkaa, kun sit ei varmaan taas olis kisaajia kovinkaan montaa.

Ja mun autossa on sitten vaan yks vinssi, jolla oon vinssannu kaks kertaa ja molemmilla kerroilla yhtä tiettyä keltasta Jeeppiä (ja tää on tarkotettu sen Jeepin omistajalle lieväksi pottuiluks), yhtään läppärii ei ole, eikä tule, enkä muuten aja suunnistuskisojakaan, taputtelen vaan tallilla pientä 10"-rattia ja potkin rikkinäisiä voimansiirron kappaleita pitkin seiniä, jos nyt satun osumaan ku yhdellä silmällä yritän huonosti tähtäillä.

P.S. muistakaa käyttää suojalaseja!!!
Vastaa lainaten