Laatikot pötkähtivät iltasella maahan, ja se vihoitteleva kytkin saatiin esille. Oli odotuksia parempi, kulahtanuthan tuo on ja öljyä saanut päällensä. Keskiön jouset eivät olleet kovin löysiä vaikka kytkimen raivokas rynkytys antoi aihetta olettaa niiden olevan sproing. Osaa niistä pystyi tosin käsin pyörittelemään joten parasta a-ryhmää ne eivät enää ole.
Nyt pitää vaan ostaa kytkinsetti laakereineen ja kampuran takatiivisteet. Onneksi tavara ei näytä ihan kalkkaania maksavan, joten tämä vielä ehjätään ja nähdään lisää märkiä unia jostain voimamoottorista ja automaatista...

Ehkä vielä jonakin päivänä.
Pari kuvaa, vaikka ei niissä mitn erikoista olekkaan. Kovasti on vihmonut ööliä kopan sisälle, varsinkin starttimoottorin bendixin nokassa oli oikein perinteinen visva/dollari-kerrostuma.