Sitten otettiin kone pukista irti ja laitettiin kytkin kasaan uusilla hilppeillä:
Ja vauhtipyörä paikoilleen --> samalla uusi kytkinakselin laakeri (laittaa vanhan niin menee kytkinakselin laakeri, laittaa uuden ja voitelee huonosti, niin kytkin pitää kylmänä jännää "HAUHAUHAU" ääntä???)
Ja ei muuta kuin osat kiinni keskitystapin kanssa.
Keskityssarjathan on kartiotappeja, MUTTA tuo Bilteman sarjan "pitopää" on IHAN 1:1 kytkinakselin silmän kanssa, joten sai keskityksen tehtyä IHAN nappiin!!!
Eli kone nostovalmis!
Tässä vaiheesa helppoa...
Yksin olin nostamassa ja kone "hujahti" paikoilleen, MUTTA tulipelti Rangessa niin syvällä, jotta nostoliina otti peltiin kiinni, ja moottori pääsi pakenemaan takaisin. Ja sitten otettiin hiki pintaan EIKÄ mennyt takaisin... PRKL!
Tohon se aina jäi, ja kaveri avuksi...
Sinne hujahti.... Kiitokset Veskulle ja Matille!!!! La illan huumaa!!!!!!!!!!!!


Olo kuin voittajalla...