No en mie tuota aio hitsaamaan ruveta vaikka vuoden kaks viel ajasinkin, talveks laittaa teipin tohon katon reikään.. Ruuvattavat pellithän tossa on tuoreemmasta. Joskus joku mutamia ratsupaikkoja läpsinyt, mutta oon nähny huonompiakin. Työkalu ja siltä näyttääkin.. Kuskin penkki on 850 volvosta ja apparin penkin vaihdoin jostain vähemmän töitä tehneestä hojosta. Tuo takakaton reunus/sadekouru on suurin ongelma korin puoleen minkä olen huomannut. Toinen murros napsaa, ei ole ollut aikomusta vaihtaa ellen rupee tolla safaroimaan. Kestää miun normikäytössä sata vuotta vaikka napsaakin...
Sen voin luvata ettei ole ruosteita maalilla/massalla piiloteltu!
Jahka intaannun saatan noita korin läiskiä hiekkapuhallella ja vedellä ferrexiä ennenkuin on liian myöhäistä.
Kaksi pientä paikkaa helmapalkin yläpuolelle surautin leimalle ja lootua takakorvakkeiden taakse/kohdalle runkoon inssin kainosta pyynnöstä. Runkonumero piti selventää ku on oli himmeä ikämiehen kiikarista.
jotai 480tkm tos näkyy olevan mittarissa ja oisko niistä vajaa kymppi minun ajamia. Laturi laakeroitiin viime kesänä.
Itse en ole kovin paljoa kurvaillu huoletta, mutta ei ne tosta tojotasta johdu...
__________________
RUMARACING Esla T4
|