Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep
Eli täytyy tässä vähän kysellä tyhmiä kun kisapaikalla mulle tulitiin kolme kertaa sanoo että ajoit kaikkein nopeimman kierrosajan ja yksi kertojista oli järkkäri niin pitihän mun uskoa sit sitä ja nää kerottiin vasta sen nopeus kilpailun jälkeen. Kun olin hakemassa tätä best in show pokaalia niin multa kysyttiin että tiedänkö että miksi saan? johon vastasin että tais tulla ajettua pohjat nopeuskisassa ja toinen syy varmaan toi tulipalo, johon kaveri vastasi että juu näin on. Eli tässä sit tuli neljäs kerta että mihin nyt sit pitäis oikein uskoa    En olis muuten kirjottanut mitään nopeus kisan voitosta.
Sit tästä keltasesta Jeepistä tämä ei ole sit VooDoo Jeep vaan Raptor Jeep ja on koneltaan täysin vakio eli 176hv, ja jos toi jaetaan kuudella niin tulos on 29,3 että aika pieni tehosia on noi Susut 
Tässä sit kuva oikeasta VooDoo Jeepistä joka on viellä keskeneräinen
Mut kaikesta huolimatta hyvät oli kisat
|
Joo siis sekaannus noissa "nopein kierros" tais tulla sit siinä, että toinen puhui koko kilpailusta ja toinen luokasta.. Modien nopeimman koppasitte ja kokonaiskilpailussa toiseksi nopeimman ajan, mutta Suska vei kokonaiskilpailun nopeimman ajan. Ja konetehoja laskiessa.. Sehän pitääkin jakaa ainakin kahdeksalla sitten, eihän suskissa nyt ihan noin montaa kaakkia voi olla! Eihän niin pieneen koppiin voi mahtua kun pari pikkasta ponia

Mutta Best In tuli tosiaan siitä komeasta liekkimerestä auton alla, näytössammutuksesta ja yleisesti hienoista ajosuorituksista. Hyvää showta piditte yleisölle jota teitä näytti seuraavankin aika tavalla pitemmänkin aikaa.