Viestiketju
: Myyty
Ford Escort Farmari -91 (nyt kuva)
Näytä yksittäinen viesti
#
1
13.06.2009, 18:56
Dryse
Aktiivijäsen
Rekisteröitynyt: 09.11.05
Sijainti: Jämsä/Halli,Finland.
Viestit: 137
Myyty
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja
Nitsi
Ostakaa vaikka emännälle lahjaks!
Ei kai kukaan noin paljoa nykyistä emäntäänsä vihaa? Exälle vois kyllä ajatella....
Myyty
Dryse
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Dryse
Etsi kaikki Dryse:n viestit