No niin poijaat,
Timoko se tuli kolomanneks?
"Asiantuntijoiden" mukaan ennen lähtöä tuli selväksi, ettei
1. Niiiiin painavalla autolla voi pärjätä
2. Nuilla all terrain renkailla ei tee mitään
No jos haluaa masokistisesti olla ikkunattomassa kabiinissa ja säästää siinä kiloja ja kastua ja ottaa
mutakylpyjä (pokkerit sutii ja auto on kallellaan niin onhan sitä mutaa muutama kilo naamalla ja sylissä)
on valinta oikea.
Paarmojen ystäville avomalli on tosi otollinen ratkaisu.
Timon auto painaa mutta niin se rauta tuppaa tekemään.
Auto on vahvasti rakennettu ja ihan oikeasti hitsattu ammattimiesten toimesta =
Ei ratkennu, eikä osia irtoillu kesken kisan.
Tavaraa oli varmuuden vuoksi vähän helevetin paljon mukana, arvio on 250 kg.
Mennä porskutti vaan upeesti, vaikka näyttääkin ulospäin lähinnä katumaastirilta ja on siisti.
Autosta ei ole riisuttu mitään alkuperäistä, kuten ilmastointia, sähköikkunoita, äänieristeitä tai radiota.
Lattiamatoista osa on poistettu.
Renkaita ei paikattu kertaakaan, eivät lähteneet vanteilta.
Kantoivat suolla hiivittäessä aivan loistavasti.
Selevittelivät muutaman ojan ja lätäkönkin ihan kunnialla.
Nopeilla pätkillä hyvät ajaa, eivät voblaile eivätkä pompi.
No ne onkin aika uutta teknologiaa kilpailijoihinsa verrattuna.
Koko tiimi on trimmattu yhteisillä safareilla kuntoon ja auto koeponnistettu muutenkin
kuin puhumalla ja kirjoittelemalla.
Hieno suoritus!
Onnittelut koko porukalle.
Tiältä kun tulen ja käyn sitten ulukomailla viikon, niin eikö lähetä safarille?
Terv Jyrki
|