Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.06.2009, 21:43
Sisu AH-45:n Avatar
Sisu AH-45 Sisu AH-45 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 31.05.09
Sijainti: sohva
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Vähän rasvaa, niin kyllä se siitä.
Minkälaista rasvaa olet itse suosinut?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ajan Saksan läpi ylöspäin 13/14 heinäkuuta Milanosta Ruotsiin. Kyytiin voisi tulla jokunen jos matkan varrella ja harkinnassa on ottaa itsekin satsi.

LRV8
No tämän paremmin tuskin voi olla matkan varrella, eli lähin iso kaupunki on Sveitsin puolella Basel (15km kotoa). Tulet joka tapauksessa tod.näk. Sveitsin läpi ja siten Baselin kautta, sitten porhallat Saksan läpi ensin 5. tietä (autobaanaa), sitten 7. tietä ja lopuksi 1:stä. Tämä paikka on se mistä 5. tie alkaa (Sveitsin, Saksan ja Ranskan rajakulma), eli treffata voidaan esim. Lörrach:ssa, Weil Am Rheinissa tms. rajakaupungissa (myös Autobaanan varrelta löytyy varmasti sopiva huoltoasema tms.), Sveitsin rajan yli en uskalla valoja tuoda kun mennään EU:n ulkopuolelle (itse olen siis Germaanien puolella) ja äkkiä on ne tullimiehet takapuolessa kiinni... Mulla on paikalliset rekkarit niiin tuskin pysäyttäisivät, mutta sinut pysäytetään varmasti jos rajalla on miehiä tikkarit kädessä. En tiedä mikä luokitus näillä tavaroilla on, mutta rajamiehet ampuu ensin ja kysyy sitten...

Toki olet tervetullut tallille käymään jne., suosittelen vaikka yöpymään tällä suunnalla eli kannattaa vähän ottaa ekstra aikaa jos on mahdollisuus

T: Lefa

Viimeksi muokannut Sisu AH-45 : 04.06.2009 21:55
Vastaa lainaten