Eteen kannattaa jo samalla virittää crossover steering jos sinne kierrejousia ja lisää ulosjoustoa havittelee, samalla sit se puuttuva ohjaustehostin.
Ei se etupään jousitus ihan niin paska ole miltä se näyttää, kyllä se joustaa sen minkä se pystyy orkkispalikoiden liikeratojen puolesta joustamaan. Edessä on kaikki paino tyhjänä ajettaessa, propleemi on takapää jossa tarttis olla kuormaa reippaasti kyydissä, tai sitte pehmeempi jousitus.
Toisaalta "liian" suuret joustovarat ainoastaan toisessa päässä tekee autosta kiikkerän.
Sopiskohan tähän väliin jälleen kerran vanha viidakon sanonta; Lukot korvaa jouston.
Takajousituksen "pehmentäminen" vastaamaan etujousituksen ominaisuuksia voisi olla paras tapa aloittaa muutteluprosessi.
Viimeksi muokannut jkholma : 01.06.2009 22:54
|