Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Taitaa vissiin olla, että jotain pitää irrottaa, että sitä voi ruuvata kun on niin paljon letkua, putkea ym. tiellä?
Mitenhän mahtaa olla kun jossain toisella sivussa netissä oltiin sitä mieltä jos karan nostaa pois, se ei ole noin vain helppo laittaa takaisin paikalleen vaan pitää jotain tehdä. Mahtaako olla noin?
|
Menit sitten avaan ahtopaineen säädön mukaisesti lisäävän karan, jonka säätö suoritetaan koepenkissä, jotta saadaan ahdot nousemaan oikealla hetkelä oikean käyrästön mukaisesti (vrt. bensakoneen jakajan toiminta kierroksien mukaisesti). SEARCH:a kun käyttää niin saa luettua JO MUUTAMAN KERRAN SELITETTY / IHMETELTY JUTTU löytyy näiltäkin sivuilta!!!!!!!!!!!!!!




Joten aikaa tulee palamaan, koska ahdon alaiset säädöt on sitten IHAN PERSEELLÄÄN, mutta.....
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Kumma juttu kun ei huomannu mitää vaikutusta vaikka kuinka käänteli tota ruuvia mikä on tässä keltaisella ympyröity. Punaisella ympyröidyn näköinen ruuvi löytyi kyllä melko hankalasta paikasta.
|
Se keltaisella merkitty ruuvi kun on tuo kara, joka pitää olla TIETYSSÄ ASENNOSSA, jotta se toimii kuten pitää, koska sillä säädetään tuon kalvon liikkeellelähtö (ja ahdon alaisen syötön ajankohta).
JOTENKA PERSEELLÄN OLEVAT SÄÄDÖT:
- ahtopaineen mukaan lisätty ruiskutusmäärä
- lisäyksen alkamisajankohta suhteessa ahtopaineeseen
- pumpun sisäisen paineen mukaan lisätty ahdon aikainen ruiskutus
- ruiskutusmäärän "lisäyskaari"
Parhaimmillasi pumppu on niin sekaisin, jotta tyhjäkäynti loppuu kokonaan, jotta saat K-arvon kohdalleen ja joudut lisäämään tyhjäkäynnin kierroksia mekaanisesti. Lisäksi ruiskutusmäärä voi olla niin suuri, jotta ahdin kuumenee ja "poxahtaa" lämpörasituksen takia???. JA TÄSSÄ TAPAUKSESSA MYÖS ETUKAMMIOT JA MÄNNÄT ALKAA OLLA KULUTUSTAVARAA!!!!!!!!
Kyllä nuo "vanhukset" on sitte oikeassa... Kato LaLaan "allekirjoitus"!
