selvä peli... nelosvaihteella kytkinakselista ja vetoakselista tulee "yhtenäinen" akseli koska nelosvaihde on suora, silloin akseleiden välinen "silmä"laakeri ei pyöri.
sj410 suikkoja taitaa olla likemmäs 60 eri mallia, ainakin sellaista tietoa sain kun susuki alkuperäisvaraosamyyjän kanssa selattiin heidän tietokoneelta osaluetteloita joten vaikea varmuudella sanoa mitä sinne tulee. Itse sain pääakseleiden isot laakerit eli kytkimen pään ja kardaaninpään laakerin numerolla, toisen SKFltä ja toisen Koyolta. Tilaamalla molemmilta olisi löytynyt molemmat... mutta akseleiden välinen silmälaakeri joka on rullalaakeri löytyy vain ja ainoastaan melkoisella varmuudella Suzuki tiskiltä.
Helpommalla pääset kun räjäytät laatikon ja katsot itse mitä sinne tarvii ja touhuat sitten sen mukaan. Koskaan ei tiedä mitä kaikkea sieltä on mennyt ennenkuin aukaisee...
Samalla kannattee vaihtaa ne stefat jotka laatikon molemmissa päissä killottaa. Eikä ole kalliit osat, jos nakkaan lonkalta että 50-70e menee kun vaihtaa noi edellä mainitut 3 laakeria ja pari stefaa.