No niin,taas on tehty kaikenmaailman kokeita.
Asetelma kiinni pultattuna,kytkinlevy välissä,raon ollessa ennen kiristystä n.5mm
Ja paino ilman prikkoja =145 kg
1mm prikat asetelman alla =184 kg
2 mm prikat asetelman alla =210 kg
1mm pellinpalat kytkinlevyn päällä =n.100kg
Pelkän asetelman painaminen =170 kg
Jos oikeen rehellisiä ollaan niin mää en ymmärrä noista yhtään mitään.
Kävin piruuttani kysymässä vielä virtasen moottorista (paikallinen moottorikoneistamo)kyseistä asiaa
ja eihän nekään tienny oikeestaan mitään,sanovat vaan et on tarkkaa.
Ilman prikkaa puristettuna käpälät on melkeen vaakatasossa ja heidän mielestään niin
pitäisikin olla,eli ei varmaan kaukana olla todellisuudesta.
Mun mielestä ei ainakaan levyn päälle saa lisätä sitä yhtä milliä,koska silloin käpälät
on jo liikaa sisällä ja ei noi prikat tuolla asetelman allakaan oikeen vakuuttanu.
Siinä kuva vielä puristus virityksistä.