Viestiketju: Lamaa pukkaa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.05.2009, 07:28
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Näköjään tämä topikki alkaa olla samaa luokkaa kuin se muinainen toitsu perseestä topikki. Toitsu on edelleen perseestä ja se on tullut ihan itse todettua. Mikä ihme tuossa on ongelma jos joku sanoo että on saanut ylennyksen ja lisää hilloa? Onhan se mukava tietää tuollaisestakin, ettei kaikki jutut ole vaan lomautuksia lomautuksen perään.

Ja mitä tuohon työttömänä oloon tulee niin esim. pk-seudulla duunia kyllä riittää. On vaan asenteesta kiinni mihin menee. Siivoojia etsitään koko ajan. Mäkkäriin burgeria paistaan jne. Tosin vähän paskaa palkkaa varmaan, mutta kyllä sitä duunia on. Eri asia onkin sitten kun asuu jossain pohjois-karjalassa missä ei ole mitään duunia. Mutta ihan tarpeeksi saanut katsella noita porukoita kun vinkuvat lomautuksia ja työttömyyttä. Ilmeisesti on sitten suuri häpeä vaihtaa vähän heikko palkkaisempaan duuniin. Helpommalla pääsee kun ottaa liitolta rahat.

Ennen kuin kukaan vinkuu taas niin olen itsekin päässyt kokeilemaan lomautuksen ihanuutta kuukauden verran. Syksyllä tulee varmaan toinen kuukausi lisää. Ainakin itse saisin duunia heti, mutta pitäisi ajella pk-seudulle, eikä todellakaan jaksa. Saapahan ylimääräistä lomaa Eli itseäni ei häiritse pätkääkään lomautus.
Vastaa lainaten