naistenmallissa varmaan tarvis se teksti olla etupuolella että olis edes joku veruke sitten kun katse vaeltaa...
eli alempi malli olis ns. support paita joka maksais jonkin verran enemmän, mutta se ylimenevä osuus menee palstan ylläpitoon, samaan tapaan kun vanhalla palstalla oli se keltainen Offroader merkki nimimerkin alla, OffiJouni lupas laittaa replyä aiheesta paremmin.
mä kysyin tuosta kuvasta, jos pitäydytään pelkässä mallin mukaisessa tekstissä noi paidat tehdään silloin sillä prässäämällä joten mitä pienempiä ja useampivärisiä ne on sitä työläämpi tehdä, eli jos se kuva laitetaan niin sitte on parempi silkkipainattaa paidat, ja se täytyis kysyä tarjous ja teettää erikseen jolloin valinnanmahdollisuus varin ja mallin osalta(teksti edessä/takana) pienenee,joku jolla on kokemsuta semmossten teettämisestä tämmösissä määrissä saa heittaa kommenttia. mä kun en ainakaan itse pysty noita mihinkään varastoot kymmenittäin itselleni teettään ja sieltä sitte myymään joku määrä sen mukaan mitä halukkaita löytyy.
|