No niin nyt olis sitten se vuotava ohjaus simpukka vaihdettu ihan nivan vakioon ja tuli hyvä. Mutta ei juman keka että oli urakka. Puol autoa piti purkaa että sai simpukan pois ja tietenkään ei voinut se poikittainen raidetanko lähteä irti suosiolla niin vaihtodoin sitten kaikki ohjaus vivustot. Ulommaiset raidepäät jäi muut vaihtu. En sitten tiedä jos olisin tiennyt homman laajuuden että olisinko alkanut tässä vaiheessa tekeen ja vitutusta meinaa se nostaa että ku eilen tein ton homma niin tänään meni etuperästä pinnapultti poikki että otetaanpas taas niva työn alle. Noo onneksi oon ton etuperänkin jo muutaman kerran käyttänyt poissa niin ei tarvii miettiä että miten sen saa irti. Jospa se sit kestäis vähän aikaa ku saa ton perän pysyy paikoillaan taas.
Siitä tehostetusta simpukasta vielä sen verran että mikä sitten lie mutta joku patentti se oli. Hitsattu sitä oli sieltä sun täältä ja en mää oikeastaa ihmettele että se on vuotanut.
|