Viestiketju: jeepin perä
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.05.2009, 12:45
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
En yritä myydä mitään lisää!! Sama mulle mitä laitatte perään!! Kokemus vaan kertoo, että LS-lisäaineistetut peräöljyt ei toimi. Liian vähän lisäainetta!! Voi niitä silti käyttää, mutta saattaa joutua lisäämään lisäainetta kumminkin pullosta!!
Kai se "vähän" riippuu öljystäkin, mutta ainakin mulla on kaikissa neljässä kitkalukollisessa autossa riittänyt kun on käyttänyt laadukasta täyssynteetistä LS- öljyä ilman lisäaineita. Tosin ne sitten maksaakin litralta enemmän kuin perusöljy + lisäainepurkki..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
Kenellekkään en suosittele enkä kehoita tekemään näin mutta itse olen jo jonkin aikaa ajanut ihan vain normiperäöljyillä ilman lukkolisäaineita. Kitka pitää hiukan paremmin kunnes sittein viimein laukeaa, kuulemma. Minulla nyt kaksi vuotta ölpät ilman lisäaineita ja näillä kisakilometreillä ihan OK ja äänetön. Ja "lukko" pitää sen minkä kitka pitää.
Mulla kävi just toisinpäin, kun ajoin ei LS- öljyillä lukkoperäistä (ostin vahingossa), niin piti niin perkeleellistä meteliä ja lukon toiminta ei ollut kovin pehmeää, vaan päinvastoin. Auto oli Opel A-Omega.
Vastaa lainaten