Viestiketju: Range Rover Experience
Näytä yksittäinen viesti
  #60  
Vanha 17.05.2009, 09:49
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Thumbs up

Hyvin dokumentoitu projekti, näistä kuvista on varmasti apua muillekin... !!!

Tuon öljypohjan voisi tietysti laittaa jollain paksulla tiivistemassalla, tai silikoonilla. Korkkitiiviste + peltipohja ei ole paras mahdollinen tiiviydeltään. Lisäksi öljypohjan pultteja on aika harvakseltaan.

Valmetissa on samanlainen pohja ja tiiviste. () Kokosin sen joskus uudella tiivisteellä, ja tihkui tasaisesti kokoajan. Ei paljoa, mutta pohja oli koko ajan kostea. Kerran öljypohja osui tukkiin, ja se alkoi vuotamaan. Suoristin pohjan, ja laitoin sen kupari-silikooni mössöllä kiinni. Ei vuoda pisaraakaan enää. Irrotus voi tietysti olla joskus hieman työläs...

Proto-sisun pohjan laitoin myös kiinni massalla, se taisi olla normaalia punaista moottori silikoonia. Syynä pohjan tiivisteen hankala saatavuus, Leyland. Sekään ei enää vuoda.

Ne neljä "ylimääräistä" kannenpulttia vetävät kantta vinoon, siksi ne varmaan on jätetty myöhemmin pois. Neljä pulttia/sylinteri on yleinen määrä bensakoneissa, ja aika hyvin niillä tulee toimeen. Tosin olisin itsekin laittanut ne alarivin naulat paikoilleen.

Viimeksi muokannut sisua45 : 17.05.2009 09:53
Vastaa lainaten