Ai niin, mä nyt unohdin tuosta alusta yhen hyvin tärkeän pointin, eli sen et ku toi 65mm ei menny läpi - ja siitä päästiin siihen että jouset ovat varmasti madaltunut tuon ylimääräisen 14mm - ni ehdotin että olisimme katsoneet käyttöohje kirjasta nuo korkeudet - mutta se ei hänelle kelvannut - vaan oli tiukasti sitä mieltä, että auto on noussut juurikin tuon palikoiden verran eli 65mm...
No enivei... Tänään soitto akeen - ja sieltä tuli myös että - Katsastus miehen OLISI PITÄNYT mitata ne korkeudet ja verrata niitä niihin ohjekirjan korkeuksiin... No mutta samalla selvitettiin tota puuttuvaa Gee:tä ja hän näki että ko. auto on muutoskatsastettu huoltoautoksi Jämsän A-Katsastuksessa 2007... Hän sitten ehdotti että olisin yhteydessä sinne, ja kyselis sieltä onko heillä mitään asiakirjoja olemassa autosta, ja sitä kautta tehdä asialle jotain... Muutoin ei asialle voi tehdä muuta kuin suorittaa uusi muutoskatsastus, eli N1g luokkaan...
No soitto Jämsään, ja kyselin että kun oli tommonen tuore tapaus - ja varmasti tuoreessa muistissa, ni pystyiskö tarkistaa et onko sinne nurkkiin jääny lojumaan yhtää ylimääräsii pikku g:tä ... No mukavan olonen tätönen sano et hän alkaa selvittää - no hetken ne selvitteli niit ja sit tuliki soitto, et heilt on jääny laittamatta se Gee sinne, mut sopiiko et he laittavat sen postissa tulemaan... No jo vain tämähän kelpaa mulle...
Eli hommat alko suttaantuu, mut entäs nyt... Kun mä sit ens viikolla saan ne uudet paperit mis on se ajoneuvoluokka N1G ja ajan sinne vantaalaiselle ei K1 konttorille, ni mitäs sit??? joudunko mä maksamaan sen jälkitarkastus maksun???
Ps. ja tota mä en tiennykkää et nois pajerois ei ollu tota G:tä - et se on tullu myöhemmin vast... Mä elin kokoajan siin uskos et se on ollu niis aina... Hyvä et matti teis valaista mua täs asias...