Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.05.2009, 18:51
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.762
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valkkari Näytä viesti
Eli tapauksena toimii pajero vuoskertaa -88 2,5 TDIC automaagi

No käyttö katsastuksessa ja samalla muutoskatsastus korinkorotukselle - ja hylsy. Autoa ei kuulemma saa korottaa kun 51mm koska auto on huolto-autoksi rekisteröity N1 luokan ajoneuvo... No minähän olin laittanut sinne alle nylon tangot jotka on 65mm - Käytännössähän auto ei ole noussut tuota 65mm, koska jouset ovat takuuvarmasti 20 vuodessa lässähtänyt, ja omansa ottavat myös mekaaninen vaijerin venyttäjä ja huoltoauto varustus...

No mutta mun käsittääkseni pajero on ollut alunperin maastohenkilö-auto, eli mihin on se GEE hävinnyt??? Kun kyllähän huoltoautot on myös N1G luokan ajoneuvoja??? Eihän siinä muutoskatsastuksessa pitäisi tuon GEE:n hävitä mihinkään??? Auto on ihan normaalisti varustettu voiman ulosotolla, ja kytkettävällä nelivedolla...

Että missähän vika???
Missä kävit leimalla
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten