Mulla samanlainen timbertechi.
Ja mulla on vinssin sähköt solenoidin kautta ja tappokytkin ratinvieressä.
Releboksi on tulipellissä kiinni.
Kerran jäi tappokytkin on-asentoon ja langaton kaukkari oli taskussa.
Vaikka kaukkarissa on sellanen kansi niin oli kuitenkin painunut IN-nappula pohjaan ja ajossa (siirtymällä reitille) oli salpakoukku vetäissyt vinssistä virtakaapelin irti

Eli vinssi tappoi itse itsensä...
Mutta noissa langattomissa kaukkareissa on se paska puoli että tosiaan kun painaa IN tai OUT niin pitää painaa stop jotta veto pysähtyy.
En tiedä mutta luulen että tosiaan noissa kalliimmissa olisi toteutettu niin että pitää kokoaika painaa.
Mutta tämähän vaatii herkeämättömän singaalin releboksille, tälläinen yksinkertainen ohjaus vaatii vaan aina sykäyksen kerrallaan ohjatakseen...
Mutta tästä yhdestä vahingosta johtuen en enää käytä langatonta kaukkaria kun silloin kun on aivan pakko...
Oli tarkoitus myöskin irroittaa langallisen kaukkarin liitin releboksista ja vetää se johonkin muualle ja lisäksi vielä tehdä kojelautaan erillinen kytkin vinssin ohjausta varten..