Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 06.05.2009, 09:29
lommolajitelma lommolajitelma ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.03.09
Sijainti: Karttulan kylä
Viestit: 48
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
rockyssä on akseleissa 3.36 välitys.. joka on sinänsä nopea. mutta jakolaatikko on niin hyvin välitetty että kulkeesilti melko hiljaa hitaalla puolella.. mut jos siihe jokku hilun akselit laittaa esim 4.88 välityksellä. niin se kulkee sit jo tarpeeks hiljaa. ja muuten se etu panhardi kannattaa heittää mettään se estää etuakselin joustamisen. en muutenkaan ymmärrä miks rockiin on laitettu etu panhardi. sehän on käytännössä tarpeeton kun se on lehtijousilla. traction bar vaan tilalle..
Jos puhutaan sellaisesta harrasteajoneuvosta (metsästysauto), jota ei uhallaan ajeta tosi pahoihin paikkoihin eikä haeta sitä suurinta offikokemusta, niin tarvitseeko tuota traction baria välttämättä? Sehän estää vain akselin kiertymisen vedätettäessä(?)

Tuota olen ihmetellytkin tohatsussa, että miksi siinä on edessä panhard, joka on jouston kannalta typerä ja takana ei.
Vastaa lainaten