Nyt on jakolaatikossa 3.05 välitykset hitaalla puolella.

Tästä aloitettiin.

Takakuori irti. Kardaaniakseli tuli kuoren mukana ja jousi kuulineen pysyi paikoillaan.

Kardaaniakselin vanhan isomman rattaan irroittelua.

Tämä lähti Killerwolle.

Uusi iso ratas tuli paluulähtetyksessä ryhmäpyörän ynnä muun kanssa.

Mukavan paljon sai koppaa työstää. Ei kumminkaan liikaa.

Siinä ovat ja hyvin lähtivät pyörimään. Väliakseli uusittiin ja laakeroitiin toimitukseen kuuluneilla neulalaakereilla. Kardaaniakselin taaempi laakeri uusittiin myös kun vanha laakeri näytti saaneen kipeää. Siihen pitää sitten laittaa oikeanlainen laakeri.

Homma taas paketissa. Toista tuhatta kilometriä nyt ajettu ja toinen öljynvaihto vielä edessä.
Näillä jakolaatikon sisuskaluilla alaväännön puute hävisi. Ajaessa ei pää hakkaa enää laseihin! 33 tuumaisilla ykkönen on jopa ikävystyttävän hidas mikä on suoranaista luksusta näissä hommissa!