joo no eikyllä kauheesti kerenny mitää tekee runkoon sai lisää maalia ja lohkon tiiviste pinnat putsattuna ja hoonattuna odottelee viel pesuu vähä alotettii venttiilien hiontaa.. kaikki laakerit ja männät oli vakio kokosia että ei senyt hirveesti ole kulunutkaa kone!