Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.04.2009, 09:46
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Perusasetus

Kiitos kaikille osanottajille hienosta päivästä ja seurasta.
Vähän mua jännitti miten oon onnistunu kaikissa järjestelyissä mutta hienosti meni.
Parkkialue oli onneks kuivanu,rata osoittautus ihan hyväks eli jokaselle jotain,
nuotiopaikka hyvä,suot pahus oli vähän jäässä mut aikataulu meni juur niinku piti ja
ennen kaikkea toi kaverin auto toimis parin seisantavuoden jälkeen hyvin ja sain
vedettyä letkaa loppuun asti.
Jopa meidän äiti oli niin innoissaan kyseisestä tapahtumasta että seuras letkaa loppuun asti.
Myös naapurit kehus hienoja autoja ja olivat innoissaan kattomassa mistä mennään.

Ja kun pienessä kylässä huhu leviää että jotain erikoista tapahtuu niin tullaan vaikka taksilla kattomaan,
ainoo tosi pikku miinus oli etta nää kaks sankaria olis voinu viedä ne tyhjät pullot mennessään sieltä mettästä,
mutta muutenhan tuo kaksikko käyttäytys ihan hyvin eikä ollu kenenkään edessä.

No nyt on rata avattu ja todettu ihan kelvolliseksi,muutama paikka tosin tais olla isoille autoille vähän ahdas
ja joutus vekslaamaan mutta pientä parantelua ja jossain vaiheessa kesällä mennään uudestaan kattomaan
joko olis suokuopat syventyny.
Radan lopussa mistä noustiin ylös suon reunasta on jatkoa,eli mennään vielä kerran alas ja siellä on yks
hyvä mutaränni,mut en ehtiny sitä vielä karsimaan eli seuraavalla kerralla ajetaan sekin.
Ja jos liian ykstoikkoseks menee niin ajetaan rata toiseen suuntaan niin taas on uudet haasteet.

Ja näillänäkymin kaikki perikuntalaiset eli maanomistajat olivat erittäin tyytyväisiä ajoiohin,porukan käytökseen ja siisteyteen,
eli varmasti saadaan mennä muidenkin ku mun puolesta uudestaan

Viimeksi muokannut kesis : 26.04.2009 09:50
Vastaa lainaten