- Koko helvetin arkaadianmäki sisältöineen ja tuotoksineen
- EU direktiivit, vittu mä muutan Kanadaan tai Australiaan
- Päättötyö
- Fysiikan laboratorio töiden seitsemän työselostusta, joitka eivät mene läpi jos kuvan alla lukee kuva eikä kuvio, perkele että osaa olla perseestä, ketä vittua kiinnostaa että lukeeko siellä kuva vai kuvio, ihan vitun sama.
- Emännän nalkutus
- yleinen työtilanne, piti valmistuu, mutta puuttuu puolet työharjotteluista
- Ei oo opiskelijalla varaa omaan harrasteautoon, vaan on tyytyminen apukuskin paikkaan
- Ei oo enää ees tallia, koska piti muuttaa halvempaan ja pienempään kämpään, josta johtuen kämppä ihan saatanan sotkunen ja täynnä kaikkee turhaa
Onneks sentää 1v 7kk tyttö piristää päivää aina ku meinaa ottaa kupoliin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pafo
Jäin liikennevaloissa jeparibussin taakse (kuten yleensä ku ei uskalla vetää 50 alueella ohitse  ), yhtäkkiä syttyi katolla sinivilkut, ja heebeli lähti peruuttamaan kohti, mitä v***ua, enkä päässytkään itse taakseppäin ku seuraava auto roikkui takapuskurissa kiinni...  noh ei osunut mutta lähti hyvällä offimeinigillä liikennejakajan ylitse toiseen suuntaan vilkkuen... oisko kolari ollut mun syy kun en olis väistänyt jepariautoa hälytystehtävässä??? 
|
Eihän nekää vissii sentää päälle saa ajaa, vaan peileihin pitäs vilkuilla. Vai onko niis kans samanlaiset peilit ku linja-autois, näkee vaan oman ittesä jos jaksaa vilkasta.