Viestiketju
:
8 tunnin suunnistuskilpailu la 25.4.09 TULOKSET
Näytä yksittäinen viesti
#
79
22.04.2009, 07:57
mikjus
Moderator
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Liitteenä zipattu Ozi Explorerin wpt tiedosto.
Onko muuten kuinka tossa huoltoasemia että saa tankattua mahdollisimman lähellä kisakeskusta tulomatkalla?
Attached Files
anttola2009.zip
(3,1 Kt, 166 lukua)
mikjus
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: mikjus
Etsi kaikki mikjus:n viestit