Monen näköistä on suskaan ehditty ropeltaa, Kerrankin oli kamera mukana.
Ekaks vanne halki.
Lähikuva vanteenkatkaisukoneesta.
Sitten pulttailtiin laserista tilatut kehät yhteen ja heppailtiin kiinni kun otettiin
kaks osasina. Materiaali 5mm fe 52 tai mitä se nykyään sit onkaan.
Tohon ne sitte aseteltiin pareittain pultit ja mutterit paikoillaan ja hepattiin
vanteenpuolikkaisiin kiinni.
Tommosissa pätkissä kiinni. Kehän ulkohalkaisija on sama kun vanteen ulkohalkaisija.
Olis tarvinnu ottaa vanteen sisähalkaisija + 1-2mm niin olis ollu parempi hitsata
kun jäis semmonen kulmaus
Tommoselta näyttää, kuusiokolopultit pitää laittaa kun ei sovi hylsy. Hitsauskin paloi läpi
senverran että en aio hitsata ulkopuolelta.
Leveys 360mm näikin tarkoilla mittalaitteillla mitattuna. Alle 365 oli tavoite. Vanne on 10x15
maalaamaton uusi.
Tiivistepinnat oikaistaan vielä sillä hienolla katkaisukoneella josta pienillä
modifikaatiolla saadaan tasohiomakone. Lisäksi vanteen sisä ja ulkoreunaan pyöräytetään
10mm akseli vahvikkeeksi.
Mahtaisko toi kestää jos nylonista tai jostain tekis levitys kauluksen tohon väliin ja pidemmät pultit laittais? Ai miks? No siks kun tarttis tehdä vielä vararengas, ja mulla sattuu
Rangessa olemaan tommoset renkaat ja vanteet, ja ne voi sen vararengas käytön jälkeen olla leveemmät kun 365mm
Jatkuu...