Viestiketju: pajeron taka-akseli
Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 20.04.2009, 20:45
Ande:n Avatar
Ande Ande ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.03.06
Sijainti: HUSULA
Viestit: 275
Perusasetus

Juu, kierrejouset eteen ei mene katsastuksesta läpi ja edestä täytyy ottaa kallistuksenvakaaja pois heti katsastuksen jälkeen, sitten vielä jos kääntää sauvoista niin paljon kuin antaa varat myöten ja ottaa sitten pooreistaan irti ja kääntää lisää että saa keulan ylös niin seuraavaksi hajoaa sitten vetarit kun ne menee aivan luonnottomaan kulmaan ja voipi jäädä lyhkäisiksi.
Pajeron takapään saa kyllä joustamaan mutta etupää on hankala saada toimimaan "risukeulojen ongelma".

Eli suosittelen taakse pidemmät riiput, sauvat tiukalle ja maastoon mennessä kallistuksenvakaajat veks.
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA-
Vastaa lainaten