Viestiketju: Pajerosta
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 19.04.2009, 16:43
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
oon katellu uutta autoo ja tollanen 95-99 pajero kiinnostaa...kiinnostaisi kuulla kokeneempien kommentteja,minkälaisia tyyppivikoja näissä on?kestääkö vaihteisto niinku pitää vai onko se legendaa että näissä olisi heimommat ku muissa maastureissa?
Ei nuis uudemmis oikein tyyppiviaks luokiteltavaa minusta oo tullu vastaan.Llaatikot kestää yhtä hyvin kuin muissakin, kunhan ei sivuakselin vaihteilla vedätä.... niinku ei muissakaan merkeis kärsi.
Vastaa lainaten