Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
oon katellu uutta autoo ja tollanen 95-99 pajero kiinnostaa...kiinnostaisi kuulla kokeneempien kommentteja,minkälaisia tyyppivikoja näissä on?kestääkö vaihteisto niinku pitää vai onko se legendaa että näissä olisi heimommat ku muissa maastureissa?
|
Ei nuis uudemmis oikein tyyppiviaks luokiteltavaa minusta oo tullu vastaan.Llaatikot kestää yhtä hyvin kuin muissakin, kunhan ei sivuakselin vaihteilla vedätä.... niinku ei muissakaan merkeis kärsi.