Mulla ainakin museoikäinen syyläri on keränyt itseensä sen verran ruostetta ja paskaa, että tuoreempaan syyläriin vaihto korvaa useemman metrin letkua.
Jäähdytyksen kannalta tärkeämpi on varmaan ilman saaminen syyläriin. Ajattelitko sille rakentaa jotain "skuuppia" vai ajattelitko ihan vaan ropellivoimalla siirtää ilmaa? Jos jollain muullakin olisi vinkkejä/kuveja niin sopisi varmaan tähän..
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
|