Viestiketju
:
R e n k a i t a ?
Näytä yksittäinen viesti
#
1
01.04.2003, 23:18
Guest
Viestit: n/a
Kerro jtammel mistä tiedustella noita hankookkeja olen hankkimassa uusia gummeja alle. Nuo orkkis "vuosikerta" renkaat saavat jäädä eläkkeelle (12v.)
Note! This message was posted anonymously!