itse kun aikanaan berttaa muutostin ahtimelle ja coolerille niin tais olla motonetin varaosaluettelo josta osoitin että jarrut on yhteneväiset fj/bj, ja sitten tais vielä olla joku korjaamo manuaali lisänä. mutta nää on taas näitä tapauskohtaisia juttuja että milloin ja missä kelpaa mikäkin dokumentti.
suosittelen kuitenkin ekana käydä jutustamassa konttorilla jonkun inssin kanssa ja sitten kun meet muutostamaan niin pyydät saman heebon kattomaan laitteesi livenä, tää on havaittu aika hyväksi menetelmäksi monessa asiassa. kun inssi itse määrittelee pienen johdattelun ohjaamana ne paperit mitkä riittää niin niihin on hyvä vedota että näinhän se sovittiin.... ja jos joku heittäytyy oikein hankalaksi niin ettii toisen katsurin tilalle, mitään ei ole silloin menetetty kun leimaamista ei ole aloitettu.
joskus saattaa hommat mennä hankalaksi jos oikein "puskista" pääsee maasturin muutostuksen tms. jutun kanssa yllättämään jonkun inssin. sehän on tosi juttu että halutessaan konttorilla voidaan tällanenkin juttu tehdä liki mahdottomaksi leimata vaikkei siinä mitään pitäis ollakkaan.
niin ja tietenkin dynopaperit sopivilla lukemilla, olikohan fjssä jotakin 135hv ja siitä kun vääntää rosentit päälle niin hyvin saa b tai 3b puhaltaa että menee yli sallitun....
|