Voin ihan kisan toiminnanjohtajan puolesta heittää tähän, että ihan varmasti löytyy niin syvää että mogsukin ui jos vaan kuljettaja haluaa. Ainakin näin oli puhetta viime kokouksessa. Sitä vaan mietitään että kuin syvä tehdään yleisörastista, että siitä "voi päästä" orkkis kamppeella." Jos pistetään montun toinen reuna orkkiksille ja toinen modeille ??? Kuin syvää haluatte modeille??? Ja peteturku sun mielipiteitä ei kuunnella

Edelleen kirjoitan sitten ihan omia kommetteja kisoista, että nämä sitten ei ole lupauksia vaan järjestäjän puolelta enenmmänkin kysymyksiä. Jos joku vois linkittää nää mun kyssät tuohon kisa topickiin niin ois hienoa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares
No mogsu oli hiukan yli puolenvälin oveen asti lopulta tuolla rutakossa kokonaan eli mun puolesta sen verran ettei nyt ikkunasta tulis sisään ni olis oikeenkin sopeva yleisörastiks eli joku vajaa 1.5m kiitos ,mut mielellään ei sais kaivautuu kattoo myöten jos noin niinku mun mielipidettä kysytään (; lupaan mogsulla yrittää oli sitten miten syvää vaan (:
|