Do Dii. Nytte se sitten olis saatu mitsukin kilpien väliin. Renkaat ja korotukset tuli otteeseen

Mutta ei tuo katsastus ihan ongelmitta sujunut. Oheessa hiukan eilisen päivän tapahtumia. Aamulla 08:00 konttorilla siirtolappuja odottamassa. Laput kourassa varaosaliikkeen kautta tallile. Piti hankkia vielä tenua, jarrunestettä, lasinpesuainetta ym.. tarviketta. 9:30 tallilla, ohjelmassa jarrujen ilmausta, koneen huoltoa, hiukan siivousta ym. tarkistelua. 13:00 lähtö konntorille, matkaa noin reilut 20km. Perillä syynättiin ja sitten syynättiin hiukan isommallakin porukalla. No ite autosta ei kummempia löytynyt, hiukan oli heittoa etujarrujen tehoissa, mutta mutta missäs on runkonumero.Siellä sitten puukolla raavittiin juuri maalattua runkoa tuloksetta

Kaiken kaikkiaan aikaa meni vajaa 2 tuntia konttorilla. Kilvet ne lupas vasta kun runko numero löytyy ja etu jarrut on kunnossa


Ei muuta kuin takas tallille, hiomakoneella maalit rungosta ja kas, pätkä runkonumeroa löytyi

Oli jäänyt yli puolet numerosarjasta paikan alle piiloon

Meistillä uusi, mutta sama numerosarja vanhan viereen

Sitten kattoon mikä jarruja vaivaa. Palat toiselta puolelta aivan loppu

Kiiruusti soitto varaosaliikkeeseen josko vielä sais uudet palat ja nehän löyty

Kello tällä hetkellä 15:30. Kaasut pohjassa toisella autolla hakeen paloja, matkaa edes takas se reilut 40km. Meinaa mennä tiukille

Takas tallilla 16:15. Uudet palat paikalle, renkaat kiinni ja taas kaasut pohjassa konttorille, matkaa edelleen se reilut 20 suuntaansa. Konttorin pihassa klo 16:45. Kerkesimpäs


Virkailija tuumaa ettei enää tänään kerkee uusinta näyttään

Onneksi oli mukava katsuri joka lupas jäädä yli töihin (ja vielä aattopäivänä) jotta mitsu saadaan kilpien väliin


Suur kiitos ko. K1 kortelan katsastajalle

Kotia kohti pääsin lähtemään noin 17:20 tuoreilla kilvillä
Nyt olis siis projektin ensimmäinen etappi valmis ja vielä ennen pääsiäistä, kuten olin suunnitellut
Seuraavaksi alkaa L:n varusteleminen ja kokemusten hakeminen
Hyvää pääsiäistä projektia seuranneille