Juu, pitää yrittää löytää jostain joku opus mistä saisi selkeät ohjeet....muun muassa siihen mistä vitusta löytää sen pistokkeen minkä avulla sytkän voi säätää

. Jotenkin outoa, ettei noin pienestä autosta kahdessa päivässä ole löytynyt yhtä pistoketta...?
Enivei...tänään olen korjannut yhden vian, joka paransi kulkupuolta aavistuksen. Virranjakajan kansi on aivan finaalissa ja tulpanjohdot tuli uutta. Kunhan ensi viikolla saa virranjakajaan uuden kannen, niin luulisi sytkäpuolen olevan ainakin suht kunnossa ja seuraavaksi pitää alkaa mitailemaan antureita. Itsekin olen pohtinut sitä, että se minkä perusteella moottorin ohjaus tulkitsee käyntilämpöään voisi antaan jotenkin outoja mittaustuloksia. Tätä tukisi sekin "ominaisuus", että pakkasesta kylmänä käynnistettäessä moottori röpöttää rikkaalla kotvan aikaa ja tasoittuu sitten.