Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnu
Kilvetön auto, mahdollisuus tehdä vaikka minkälainen jousitus ja sitte laitoit sinne pidemmät lehdet jotka lisää etuylitystä...
|
Jätän kommenttisi omaan arvoonsa, koska et ilmeisesti ole tietoinen näitten kyseisten pakkojen mallista. Muillekkin tietämättömille tiedoksi, että näissä pakoissa ei akselin kinnityskohta ole keskellä.
Uudet takakorvakkeet on siirretty sen 25 cm taakseppäin. Myöhemmin samat korvakkeet toimii kierrejousituksen tukivarsille myös. Se mikä näissä pakoissa on huonoa, on että koska akselin kiinnityskohta on epäsymmetrinen, ei riippuja voinut siirtää taakse juurikin tuon etuylityksen ja perän kulman takia.
Etuylitys ei kasvanut, päinvastoin kohtauskulma parani, koska tuli korotusta reilusti alkuperäiseen verrattuna ja etuakseli siirtyi vähän eteenpäin.
Jos saan toiset pakat, niin teen saman taakse jossainvaiheessa. Siirtyis taka-akselikin vähän taakseppäin. Näin lyhkäsessä autossa olis vähän varaa akseliväliä kasvattaakkin.