Viestiketju: HJ 60 murikka
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.04.2009, 12:16
Skaleton Skaleton ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.04.09
Sijainti: Hewitt'ss in nevada
Viestit: 100
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härdelli Näytä viesti
Nyt tehdään tosi halvalla En raaski ostaa edes sivuikkunaa vänkärille saati sit joitain tehdasvalmisteisia lukkoja.
Jos perä on puolikevennetty niin tässä halpa vinkki

Tyhjennä perä (siis edestä taakse siirtyvä kitkaton) pienimmistä rattaista, niistä tasausrattaista siis ja tapeista sun muista ja tee vastapalat vetareiden rattaille sopivista teräslevykiekoista ja hampaankokoisista jätepaloista. Sitten pakkaat väliinjäävän tilan teräslevykiekkoja täyteen ja hitsaat sen verran lujaan ulkokehältä kiinni ettei irtoa toisistaan. Älä hitsaa mihinkään tojota-merkkiseen rautaan niin saat laikattua sen sitten irti ja perä säilyy ehjänä kun haluatkin vaihtaa sinne kalliita lukkolaitteita tai katkenneen vetoaksulin ehjään. Eli tää on sellanen irrallinen osa joka vaan lukittee vetarirattaat sopivasti toisiinsa, pieni välyskin saa olla, se ei haittaa. Joskus aikana ennen evoluution alkua tuli tämmönen tehtyä Bj:n perään ja hyvin on kestäny. Toki tehot on olleet pienet mutta vääntöä kohtalaisesti kun kokonaisvälitys on yli 300
Vastaa lainaten