Tuossa on viimein itselläkin sitten nuo "surullisen kuuluisat lokasuojat" paikallaan..tätä punaista vartenhan niita aloin virkkaamaan.
Tuommoinen vinkki lokasuojan kiinnitykseen, alumiinilista jakaa kiinnityspinta-alaan kohdistuvaa rasitusta laajemmalle niin ei korkkaa metsässä ajellessa niin helposti läpi kuin pelkät prikat. Sorry heilahtaneet kuvat, johtunee aivan varmasti vain siitä että olen itsekin niin heilahtanut. Canon ixus oli parempi kuin casion vastaava mielestäni.
Mahtuu pyörät kääntymään
Kuka se aiemmin tuolla trollailikaan, että "älä laita HJ:n norria BJ:hin kun ottaa pyöriin kiinni käännettäessä"? Sot, sot, huijaaminen on hanurista. Kestäisi kääntää tappeja vielä enemmänkin kiinnipäin, vakioasetuksilla tuossa.
Lava ei vielä ole takaa kiinni takalaidassa, yllättävän hyvin 0,7 cm vinous ottaa silmään mutta varmaan asettunee kun kai siihen jotain pultteja laitetaan.
Jousisilmukoiden kiinnityskohdat muotoillaan kunhan muotoillaan, pisteillähän tuo koko runko on vasta kiinni. Kunhan puran taas tuon osiksi pintakäsittelyä varten, niin saa kiinnikkeiden keskinäiset ristimitat nollaan kunhan tuon rungon saa käännettyä nurinpäin, samalla loppuhiplaus sitten. Norrankiinnikkeistä tulee lähäriä sitten kun ovat valmiit.
Kohtalainen yritys näin kelvottomalta kaverilta? Tämän ei ole tarkoituskaan olla mitenkään erityisen korkea, painopisteen on oltava matalalla että pääsee repimään jos on tarve.
Tuossa näkee paremmin etteivät nuo preluden jäämistöjakkarat nyt niin kovin kauhean korkealla ole.
Homma etenee kaikista kommelluksista huolimatta. Kohta kai alkaisivat kelit suosia pohjatöiden tekoa pihamaalla, jospa eivät laskeutune pakkelipölyt porkkanapenkkiin, myrkyllisiä kun ovat. Nyt takalaidan kiinnitykset vetokoukulle ym. hiluille seuraavaksi ja iskariputki ym. hienosäätöä ja osiksi taas.