Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.04.2009, 22:02
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JV73 Näytä viesti
ootte kyllä hurjia ukkoja rakentamaan, voi olla melko tutinaa kun laitat voima moottorin pyörimään, mogotassa on kaanian vaihdelaatikon kumityynyt moottorin ja rungon välissä silti tahtoo paikat irtoilla hampaista, hampaista puhumattakaan... mulla on edelleen se jakolaatikon palkki jäätyneenä maahan kiinni notta jos tarvetta ilmenee. on se kiva katsella rakentelua kun ukoilla on inspiraatio päällä ja muitakin työkaluja kun hierojan pelit. seuraavaksi teet sitten siitä sisusta foffi pelin ja laitat vaikka suihkuturpiinin lisä potkua antamaan.
Joo ei jaksanu sitte ihmetellä sen enempiä sen sun palkkis uudelleen "kumioimista" niin päädyttiin tälläseen ratkasuun ja mitä tulee mitä hampaisiin ja niiden irtoamiseen niin sirpan kikottimessa on kone ja laatikkokin rauta rautaa vasten ja ei mitään ihmeempä väristelyä edes havaittavissa ja mun tulee koneen korviks tuommoset kuorkkarin tukivarrenpuslista tehdyt ja laatikkoon jotain kumipuslaratkaisuja niin selvii miten värisee mut eipä mogsussakaan mielestäni mitään isompii värinöitä tuntus koneen ja voimansiirron puolella tai sitten mä en vaan huomaa/välitä pikku värinöistä (;
Foffi laite tulee kyllä ihan muusta kuin sisusta (;
Vastaa lainaten