Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 03.04.2009, 14:17
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

paineastian päädyistä on paljon väännetty toimivia ja lujia panssareita tojon ja muidenkin vermeiden periin, se suojaa hyvin koko öljytilan.

toinen vaihtoehto on hitsata lautaspyörän kohdalle vaikka lattaraudasta jäykiste joska estää kuupan sisäänpainumisen tökättäessä johonkin. keräät kaiken raudan mitä tallista löydät ja hitsaat kiinni perään niin hyvä tulee.

ja sitten kannattaa tehdä huolella tyhjennysropun ympäristö. itse olen esim. 60-80mm akseliin porannut reiän niin että 24mm hylsy mahtuu läpi ja hitsannut sen murikkaan kiinni. paksuutta sillai sopivasti että kestää muutaman vuoden hangata kivikossa ennenkuin kuluu ropun pintaan asti. on aikalailla hanurista ruveta vaihtamaan öljyjä sellaseen perään jossa tätä juttua ei ole tehty ja jolla on oikeesti ajettu metsässä....
Vastaa lainaten