Sinnehän pitäis saada se puuttuva hammaskin?
Itse porasin vauhtipyörän kehälle jakopöydässä koloja(36-2) Kököt tuon yhden reiän kohdalla johtuu yrityksestä jyrsiä lovet tuohon muttei saanu käytettävissä olevilla keinoilla vauhtipyörää kunnolla kiinni:
Tunnistimen telineellekkin oli valmis reikä:
On kiinni kolmella pultilla, yks jää piiloon.
Tunnistin kiritään paikalleen tolla yhdellä pultilla, voipi säätää ilmaväliä jos tuntuu tarpelliselta.
Hammaskehä lähtee ehjänä irti kun vähän tampilla kiilaa, jos on tarvetta irroittaa.
Vauhtipyörä tietty tasapainotettiin operaation jälkeen.
Mulla tosin käytössä induktiivinen anturi + vems. Eikö ne halleillekiin ilmota taajuudet millä ne toimii? Ei varmaan ihan millävaan Hallillia toimi noin tiheältä kehältä.