Viestiketju: Daihatsu
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.03.2009, 21:22
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ROCKY Näytä viesti
No yhenlainen kikotinhan tuo tohatsukin on, kovin syvällä rintaäänellä ei pysty kokemuksia latomaan kun ei ole kokemusta kertynyt kuin n,10v ja 150000 km.

Mutta joo kone tuntuu kestävän, nuista TD,n kansi ongelmista en osaa sanoa kun ei ole yhtään tullu vastaan. Omalla TD,llä on ajettu vajaa 400000km, hehkutulpat olen kerran vaihtanu ja venttiili välykset meinasin yhesti säätää mutta ei tarvinu.
Vaihelootassa ei meinaa pääakselin päätymutteri pysyä kiinni millään, vika ilmenee kakkosvaihteella (ei meinaa mennä päälle) sähköliima auttaa tässä ongelmassa.

Koppa herkkä ruostumaan, runko taas kestää todella hyvin.
Välitykset maastoon surkeat, latijousiseksi alusta melkonotkea (jos kunnossa), kääntyy huonosti "kiitos leveän rungon" , kevyt ja kapea, kohtuu kulutus maantiellä ja teho on mulle ainakin riittänyt.
Kohtuu pienellä vaivalla kevyeen offiin toimiva, mutta jos meinaa tosissaan rymytä niin akselit menee ensimmäisenä vaihtoon.

Vara-osista senverran että, ilmeisesti tarvikeliikkeissä on suuria eroja koska tähän asti kaikki kulutus osat joita olen tarvinu olen paikallisesta putiikista saanu. Ja käsittääkseni daihatsulla on yhä suomessa vara-osa sekä huolto edustus.
Neljästä eri _tarvike_liikkeestä kyselin,ni jokaine (paitti yks) tarjos eioota vesipumpun kans.
Sanoivat kaikki (se neljäskin), et ei ole edustusta tuolle merkille enää tässä maassa, ni aika hiljaista on. Mutta en tosin ite ottanu selvää tuosta. Kun Daihatsun nettisivuilta katoin, ni lähin jossa on edustusta on ruåtti..

Jarrulelut sain kyllä paikallisesta tarvikeliikkeestä, mut just nuo hiuka harvemmin hajoavat voi vaatia ettimistä.
Vastaa lainaten