Kohtuu kestäviä turbollaki, jos osaa sitä käyttää.. (ei sammuta heti moottoritieajon jälkee, eikä lähe kylmänä iha heti polkemaan)
Rungo säilyy kohtalaisesti tai jopa hyvi ruosteetta. Korista takapää märäntyy aika iloseen.
Edesaä on jäykkä akseli, joten ihan maastokelpoinen tuollainen on. Tai siit ainaki saa tehtyä.
Ikävät puolet on se varaosasaanti, kun ei iha joka tarvikkeessa löydy kaikkia hiluja. Mut noita kuiteki tehää viel, ni jonkunnäköisel vaivalla noita osia kyllä löytää.
Ja 5-pulttinen vanteiden puolesta. Se o hyvä puoli, jos on talli täynnä nivan ja suizan vanteita, mut jos varastos ja kavereil ym on vaan 6-pulttisii vantei, niin ei niit voi pölliä toho.. Tää on siis sekä hyvä et huono homma.. Riippuu tilanteesta ja kuitenki järjestelykysymys..
Itellä oli moinen pätkälaite pari vuotta sitte, mut sit tuli yks mersu eteen ja toi jäi sit projektiks (mersu lunnaiks ja toho oikomista..), joka tuli myyty liia halvalla. Ikävä on sitä laitetta vieläki.
Siinä ne tärkeimmät tuosta omalta osalta...
|