Viestiketju: Räpellyspeli sormille
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.03.2009, 00:21
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morjenz Näytä viesti
Ekalla yrittämällä vähän vajaa englanniksi 600.. Suomeksi 1309 :)
Sanoisinko että pirun hyvä tulos, jos tuli ihan yhdellä yritämällä. Itse en ole mikään maailman nopein kirjoittaja, mutta vähän keskimääräistä nopeampi;) Joutu yrittämään useampaan kertaan, että sai tuon tuloksesi ylitettyä:) 1425 pistettä loppupelistä onnistuin hakkaamaan. Normaalissa www.typera.tk :n 2 minuutin suomilauseissa pääsen noin 330-350 merkkiin minuutissa normaalisuorituksella.

Ja nopeuden kanssa taistelijoille, opetelkaa kymmensormijäjrestelmä. Itse aikoinaan valitsin sen yläasteella vapaavalintaisiin ja olen kyllä useasti itseäni kiittänyt näin jälkikäteen siitä valinnasta. (Ja jos nykyään on vielä sellainen aine olemassa, niin "pakottakaa" penikkanne sinne;) Helpottaa huomattavasti elämää, kun ei tarvitse katsella näppäimistöä tai monitoria aina kun kirjoittaa. Olen kyllä tavannut yhden henkilön joka hakkaa minut kirjotusnopeudessa ilman kymmensormijärjestelmääkin, eli ei se ole ainoa tie onneen, mutta yleisesti hyvä lähtökohta. Voin luvata, että alku on ihan helvettiä, mutta kun vaan jaksaa opetella, niin kiitos siellä lopussa seisoo.

edit:
SS kokeile huvikseen, paljon saat nopeudeksi vaikka tuolla typera:lla. Ainakin mulle tässä testissä tuli aina välillä sellaisia tilanteita, ettei meinannut millään ehtiä kirjoittamaan ja sitten taas pitkän aikaa ihan rauhaksiin sai naputella. Antaa mun mielestä ihan perinteinen testi parempaa kuvaa, kuin tällaiset missä on pakko ehtiä kaikki kirjoittamaan.

Viimeksi muokannut Mylppy : 23.03.2009 00:37
Vastaa lainaten