Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.03.2009, 23:04
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

otin ja vaihdoin nuo cadiillac satulat pois ja laitoin tilalle normaalite etusatulat ja kokeilen tehdä jonku toisenlaisen seisontajarrusysteemin, lähinnä kahdesta syystä, olen joutunut jo kerran uusimaan molemmat käsijarruvaijeerit vaikka en oel montaa keilometriä ajellut, ja toisekseen noissa caddy satuloissa on jotain hämärää, ne ei jarruta mun pyöriä laisinkaan, takana ei siis ole jarruja ollenkaan vaikka ne kuinka säätää lähellä ja ilmaa ja ne ottaa tosi herkästi kun auto on pukeilla, mutta tienpäällä vaikka peilijäällä kuinka runttaa poljinta takarenkaat rullailee vaan omaan rauhalliseen tahtiinsa...

jos joku haluaa kokeilla niin noi caddysatulat joutaapi tosta sitten, niissä on uudet tiivisteet ja silleen pitäis pelata mutta....

lueskelin, kardaanijarruja jotkut tehneet, mites se heikin saab satulateos on onnistunut? mä saatan kanssa kokeilla jotain semmsota, mulla on nyt kaks vaihtoehtoista takasatulaa tossa, racingrabbtilta tarttui matkaan wolkkarisatula ja toisena on toijota mallinen laites, molemmissa siis mekaaninen käsijarru.

ensin yritin haekella pelkkää mekaanista satulaa, mutta ne tuntuu levan kovin arvokkaita, peräkärryyn tarkoitettuja olis ollu jotain, mutta nekin kovin kalliita ja highanglen satula olis ollu 90+ rahti joten kaippa se on tommonen kaksneuvonen vaan soviteltava.
Vastaa lainaten