Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 22.03.2009, 09:48
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

NO turbo vaihtui sitten pienempään eli nyt on tuollainen hukkaportiton holset h1 jossa on tällä hetkellä 45imu ja 55 pako paikallaan polkiessa ahtaa 0,5 ja pakopaine on 1,0 sitten kun kiihdyttää kunnolla niin ahtaa 0,9 ja pakopaineet on saman verran ja tasakaasulla ahtoja ja pakopaineita on 80kmh vauhdissa tollaiset 0,3.
Mutta tuokaan ei ala ahtamaan kuin jostain 2000rpm ,jonka jälkeen tuleekin ihan mukava tehopiikki.
Mitä keinoja on pakopaineen alentamiseen kun nyt on kolmen tuuman pakoputki auton alle ,mutta pakopaineita on silti noinkin paljon vai kuuluuko sen käyttäytyä noin ,että ensin nousee pakopaine ja hetken päästä paineet tasoittuu.
Lieventääkö iso cooleri millään lailla niitä haittavaikutuksia mitä ahtopaineita isommasta pakopaineesta koituu,kun coolerin laiton jälkeen ahtopaineet hieman laski ,mutta pakopaineet ei juurikaan.
Vastaa lainaten