Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.03.2009, 01:00
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Perusasetus

Meilläpäin on tyylinä käydä auttelemassa tuttuja ja kylänmiehiä kaikenlaisissa probleemeissa, ihan kastista riippumatta.

Eihän niistä jelppaamisista koskaan itse rikastu, mutta toisaalta on apu itsellepäin taattu,
jos joskus sattuu jokin rattula jättämään taipaleelle.

Kehtaa ainakin soittaa apua. Tosin ne itsensä ulos hinnoitelleet koijarit muistetaan Aina...

Itse olen nuorempana tehnyt ihan ammatikseni hitsuuhommia ja ne saumat on aina koeponneisttu yli 300barin paineella (hydraulisylinterit).

Jonkinlainen tietämys on näistä hitsuusaumoistakin... ;o>

Sit kun vanhemmiten viisastuin ja palasin takaisin lukemaani ammattiin, niin silti on Aina ollut sydäntä lähellä kaikenlainen ystävän/harrastajan auttaminen.

Vaikka näitä hitsuuhommia tekis sitten kuinka Ammattimaisesti, niin silti niiden liksa ei tule
Ikinä Ylittämään sähkäreiden perimää liksaa. Sori nyt vaan Hitsarellle,
väärä ammatinvalinta tai sitten vaan ei pää kestänyt lukea pidemmälle...;o>

Jos muutaman tunnin homma valmiiksi irrotetun akselin muutostyölle maksaa 450€,
niin olen kyllä ihan mielenkiinnosta valmis tulemaan kyseisen hepun,
-ja häntä puolustavien heppujen työmaille kuvaamaan & dokumentoimaan erilaiset työvaiheet ja kommentoimaan niitä, jos ja kun niin tarvitaan-...

Olennaisinta olisi nyt tässä vaiheessa selvittää, että mikä on se "yleisesti hyväksytty liksa" firaabeli -metallihommista.

Tähän mennessä meilläpäin käytetty liksa on 10€ sekalaisista firaabeli ja -metallihommista ja 15€ sähkötöistä (ja samat summat oli jo markka-aikaan)...

Minulle se onn sitten aiwan sama, että jos joku kumisaappaaseen Nussiva peräkammarin poika tästä lähettää dokumentaatiota verottajaan päin, niin suotakoon se hänen kliimaksikseen... ;oD

Toivottavasti tähän hinnoitteluun myötämielisesti liputtaneet henkilöt ilmoittautuvat vapaaehtoisesti tähän hamassa tulevaisuudessa järjestettävään tutkimukseen...

Samaa osallistumisaktiviteettia tietysti odotan näille toisin päin äänestäneille... ;o)
Vastaa lainaten