Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.03.2009, 20:01
ventora ventora ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: lohja
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
itse metallialan ammattilaisena tiedän mitä tuo kyseinen akseli muutos vaatii ja tämä herra joka työn on tehnyt on nähnyt vaivaa ja käyttänyt aikaa näidden metallitöiden opetteluun että voi kyseistä ammattia harjoittaa.jos itse et viitsi tai osaa asiaa tehdä ja teetät työn muilla niin maksaahan se!työn laadusta et ole kertonut mitään eli oletan sen olevan hyvä

tää onkin fisku kommentti, ei toi vaikka opettelisit hommia puoli vuosisataa nosta tunti hintaa mihinkään,toi homma ei vaadi kuin alkeellisesti hitsarin taitoja ja kyseisessä napojen ja jousten korvien liikutuksessa saa 3h kulumaan taukoineen. olkavarsia ei ole muutettu. noin 20minuuttia per navan kääntö+ korvakkeiden kääntö. työn laatu normaali harrastelija saumat,ei mitään pro jälkeä,100% kuitenkin kyseisiin paikkoihin riittävät,ja riittävät myös siihen että voi laskuttaa työstä täyden hinnan.

paperitehtailla tulee käytyä hitsaamassa ja se on aivan sama onko mulla luokka paperit taskussa vai ei,sillon kun rakenne ei vaadi luokkia ni hinta on yksi ja sama,kuka sen tekeekään,sitten kun tarvitaan luokat ni silloin voidaan laskuttaa sen työn mukaisesti.
Vastaa lainaten