Mikäli nyt yhtään oon käsittänyt niin tekijälle on viety tyhjä akseliputki eli banjo ja siittä rälläkällä akselin päähän vaikka siihen orkkis hitsisauman viereen noin 5mm syvä ura ja sitten olkalaakereittein rei-istä esim putki läpi ja kääntää navat haluttuun kohtaan ja sitten hitsuutella sauma kiinni vaikka olisi minkä alan ammattilainen niin 450e on tuosta aivan järjetön hinta mutta ilmeisemmin on myös jousien kiinnikkeet tehty uudet mutta mielestäni sekin on vielä tosi pieni homma no sitten tietysti vielä olkavarsien muutos esim toiset alalaput jyrsiä pulttipinnat tasaiseksi ja sitte itse olkavarret jyrsiä niin-ikään tasaiseksi toki sen voi suorittaa rälläkälläkin mutta eipä tule HYVÄ ja sitten pitemmät pultit niin eiköhän se siinä ala pian olla SOA akseli valmis? ja silloin tuo 450e ei nyt ihan järjetön hinta olekaan mutta topicissa puhutaan tosin vain napojen käännöstä ja niiden kääntämiseen ei ammattimieheltä kovinkaan kauan mene mutta toki se on tosi että se on tyhmä ketä maksaa mutta itse en napojen kännöstä kehtaisi ottaa kuin ton summan ilman nollaa mutta minä nyt en olekaan minkään alan ammattilainen...
lukenu tän niin monta kertaa että oli pakko kommentoida jotain mutta mitään järkee ei tässä mun kommentissakaan kyl taida olla...
|