Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.03.2009, 21:56
ventora ventora ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: lohja
Perusasetus

tottakai työstä otetaan rahaa ja maksetaan, 3h työstä vaikka 250e olis ollut viellä järkevää,450e kusetusta.

minä en ole vinkunut mitään eikä asia edes koske minua mitenkään,itselläni on sorvaamo ja voin tehdä vaikka 10 soa akselia heti sillä hinnalla minkä sanoin aluksi,maksan 22alv + omat verot,ja jää reilu palkka ja kate .

tohon ylimieliseen asenteeseen mikä jollain on tota asiaa kohden,ni heitetään juttu näin et tuot mulle 4kpl vanteita käännettäväksi,kysyt hintaa ni sanon et ei se kalliiksi,ihan rutiini juttu,tuut hakemaan vanteet ni lyön 450euron laskun käteen.

4kpl vanteen käännössä menee sama määrä mig lankaa ja aikaa kun yhden soa akselin teossa.ei kuule pojat teollisuuden alihankita töissäkään laskutella mitä sattuu,laskut töiden mukaan.

nämä miehet kenen mielestä summa on oikea ni taitaa olla työttömiä suurin joukko,jos perus simppeliin hommaan käyttää moninkertasen ajan ni on aika väärällä alalla.ja sillon lyödään kilometritehtaalle.nenän kaivannasta kun kukaan ei ruukaa maksaa.

ja jos viellä se renkaan vaihtotyökin piti vetää asiaan mukaan,minusta rengas työt on edullisia,80eskoa kummien vaihdosta ja painotusesta on aika halpa hinta,rengas homma on pitkälle sesonki työtä ni on se hinnottelukin sen mukanen.

Viimeksi muokannut ventora : 20.03.2009 21:58
Vastaa lainaten